Wednesday, April 22, 2009

Moga Jodoh Berpanjangan Untuk Fikri


Fikri dengan motor baru time singgah di rumah aku sekitar November tahun lalu


Kesibukan di tempat kerja dan masalah yang tidak surut menyebabkan aku terlupa untuk mengirim post ni yang sepatutnya telah berada dalam blog ni sebulan yang lalu. Aku harap masih belum terlewat untuk aku mengucapkan tahniah kepada lifetime-ally aku, Encik Mohd Fikri bin Rusni yang telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan teman hidupnya, Puan Rahayu binti Rahim melalui akad nikah pada 25 Januari 2009 yang lalu.


Semoga berbahagia selalu


Kenduri di sebelah pengantin perempuan di Kelantan telah diadakan pada 26 Januari 2009. Aku tak dapat hadir kerana ada komitmen keluarga. Kenduri di sebelah pengantin lelaki pula diadakan di Kuala Nerang, Kedah pada 19 Mac lalu semasa cuti sekolah. Aku memohon berbanyak-banyak maaf kepada Fikri kerana tidak dapat hadir juga memandangkan tarikh tersebut jatuh pada hari Khamis dan aku bekerja pada tarikh tu.------------------

Semalam, aku sempat berSMS dengan Fikri. Agak sedih apabila dia memberitahu dia dan isteri mengalami dugaan yang agak berat. Aku berharap Fikri dan isterinya banyak-banyak bersabar atas dugaan ni. Aku dan semua kawan-kawan mendoakan semoga selepas ni Fikri akan dikurniakan ramai anak yang soleh dan solehah, insyaAllah. Doa the whole crew untuk keluarga Mr. Fikri, our brotherhood will never ends..

1 comment: