Sunday, March 29, 2009

Majlis Perkahwinan Azim Haji Ahmad @ Thojim

Aku agak lewat memasukkan post mengenai majlis perkahwinan ni atas beberapa faktor yang tak dapat dielakkan. Walaupun dah lebih sebulan berlalu, harap2 belum terlambat untuk mengucapkan tahniah kepada Mr Azim Haji Ahmad @ Thojim yang selamat melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya di Dewan Orang Ramai, Taman Sri Nanding, Sungai Serai, Hulu Langat pada 22 Februari yang lepas. Thojim adalah rakan Ex-Jasin yang sama2 bermain ragbi untuk maktab suatu ketika dulu. Can be considered as one of my closest mate.



Di majlis yang meriah ni, aku berkesempatan berjumpa dengan kawan2 lama Ex-Jasin seperti K-rox, Taper, Faya, Anna Mastura. Ada juga rakan Ex-Terendak iaitu Najib yang suatu masa dulu pernah berpengakap sama2 di Kem Pengakap Puan Tan Chay Yan dan di Kem Tamby Chik Karim. Aku datang dengan Arip, Aji Fard, Bal dan Zaizul kira-kira jam 12.30 tengah hari. Makan terlebih dahulu sementara menunggu pengantin yang bakal tiba selepas Zuhur.

Majlis ini dimeriahkan dengan persembahan silat daripada masyarakat setempat. Mujurlah surau terletak bersebelahan dengan dewan, mudahlah kitorang solat Zuhur. Selepas solat, kami sempat bergambar dengan Thojim & isterinya. Walaubagaimanapun, gambar tu sampai sekarang tak dapat lagi sebab Arip tak nak bagi. Hehe... Jadi aku masukkan la gambar ni dulu sementara aku dapat gambar yang ada muka aku sendiri. Aku mendoakan semoga perkahwinan Thojim berkekalan dan berbahagia selalu. Semoga karier sebagai Jurutera di Sime Engineering juga akan dipermudahkan. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment